Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury lub paragonu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Anna Kazimierczak, 
ul. Łagodna 6, 95-070 Krzywiec

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie: dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Anna Kazimierczak, ul. Łagodna 6, 95-070 Krzywiec

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami prosimy o dołączenie także wszystkich otrzymanych z nim/nimi akcesoriów oraz paragon lub fakturę.

Formularz reklamacji towaru/towarów

Fromularz zwrotu towaru/towarów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl